Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Сторожук, Олександра | |
dc.date.accessioned | 2021-03-22T07:52:39Z | |
dc.date.available | 2021-03-22T07:52:39Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Сторожук О. Методика формування музичного сприймання учнів мистецьких шкіл на уроках музично-теоретичного циклу: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Олександра Сторожук. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 118 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4906 | |
dc.description.abstract | Музика – це один з найголовніших засобів виховання підростаючого покоління, що надає естетичного забарвлення всьому духовному життю людини. Змістовність духовної культури становлять естетичні, моральні і світоглядні цінності суспільства, а музика є їх інтонаційним засобом вираження. Створюючи хвилюючий образ світу і людини, розкриваючи цінності і психологічне багатство особистості, організовуючи духовне спілкування між людьми і поколіннями в цілому, музика стає незмінним засобом творчого збагачення естетичного досвіду людства, його актуалізації і впливу на підростаюче покоління. Музично-естетичне виховання відіграє важливу роль у духовному становленні особистості людини. Пізнання світу почуттів взагалі неможливе без розуміння і переживання музики, без глибокої духовної потреби слухати і відчувати музику, насолоджуватися нею, отримувати задоволення від почутого і відчутого. Мета дослідження – виявлення сутності сприймання музики як основної музично-педагогічної технології. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Методика формування музичного сприймання учнів мистецьких шкіл на уроках музично-теоретичного циклу | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |