Abstract:
Музика – це один з найголовніших засобів виховання підростаючого покоління, що надає естетичного забарвлення всьому духовному життю людини. Змістовність духовної культури становлять естетичні, моральні і світоглядні цінності суспільства, а музика є їх інтонаційним засобом вираження. Створюючи хвилюючий образ світу і людини, розкриваючи цінності і психологічне багатство особистості, організовуючи духовне спілкування між людьми і поколіннями в цілому, музика стає незмінним засобом творчого збагачення естетичного досвіду людства, його актуалізації і впливу на підростаюче покоління. Музично-естетичне виховання відіграє важливу роль у духовному становленні особистості людини. Пізнання світу почуттів взагалі неможливе без розуміння і переживання музики, без глибокої духовної потреби слухати і відчувати музику, насолоджуватися нею, отримувати задоволення від почутого і відчутого. Мета дослідження – виявлення сутності сприймання музики як основної музично-педагогічної технології.