dc.contributor.author |
Гонтарук, Наталія Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-03-22T11:52:03Z |
|
dc.date.available |
2021-03-22T11:52:03Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Гонтарук Н. О. Застосування мінімалістичного підходу Flat-desіgn у проморолику кафедри ОДПМ і РТМ: бакалаврська роб.: 6.020205 Образотворче мистецтво / Наталія Олександрівна Гонтарук. - Кам’янець-Подільський, 2019. – 56 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/4914 |
|
dc.description.abstract |
Під час створення реклами важливо зацікавити глядача з перших секунд. Адже у сучасному світі реклама лунає і транслюється звідусіль, споживача важко здивувати, більшість реклами сприймається за шум. Серед колосальної конкуренції вдалим рішенням стане створити ролик в анімаційному стилі. Всі ми з дитинства любимо мультфільми, тому анімація одразу сприймається позитивно. Таку рекламу хочеться дивитися. Серед великої кількості стилів, на ринку актуальним залишається анімація в стилі Flat desіgn (плоский дизайн). Саме до нього звертається більшість дизайнерів. Стиль вирізняється лаконічністю, простотою форм та насиченістю чистих кольорів. Такі характеристики є дуже приємними для споглядання, не дають зайвого навантаження на зір глядача. Для дизайнера великою перевагою є те, що ілюстрація, а в подальшому й анімація виконана в такому стилі, не складна у виконанні та не займає багато місця на електронних носіях. Тому Flat desіgn займає лідируючу позицію у сучасному дизайні. Мета дослідження: Дослідити поняття flat дизайн. Розглянути методи створення рекламних роликів у стилі flat дизайн. Проаналізувати сфери застосування flat дизайну. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
6.020205 Образотворче мистецтво |
uk_UA |
dc.title |
Застосування мінімалістичного підходу Flat-desіgn у проморолику кафедри ОДПМ і РТМ |
uk_UA |
dc.type |
Бакалаврська робота |
uk_UA |