Аннотации:
Під час створення реклами важливо зацікавити глядача з перших секунд. Адже у сучасному світі реклама лунає і транслюється звідусіль, споживача важко здивувати, більшість реклами сприймається за шум. Серед колосальної конкуренції вдалим рішенням стане створити ролик в анімаційному стилі. Всі ми з дитинства любимо мультфільми, тому анімація одразу сприймається позитивно. Таку рекламу хочеться дивитися. Серед великої кількості стилів, на ринку актуальним залишається анімація в стилі Flat desіgn (плоский дизайн). Саме до нього звертається більшість дизайнерів. Стиль вирізняється лаконічністю, простотою форм та насиченістю чистих кольорів. Такі характеристики є дуже приємними для споглядання, не дають зайвого навантаження на зір глядача. Для дизайнера великою перевагою є те, що ілюстрація, а в подальшому й анімація виконана в такому стилі, не складна у виконанні та не займає багато місця на електронних носіях. Тому Flat desіgn займає лідируючу позицію у сучасному дизайні. Мета дослідження: Дослідити поняття flat дизайн. Розглянути методи створення рекламних роликів у стилі flat дизайн. Проаналізувати сфери застосування flat дизайну.