Аннотации:
Від кінця 1980-х мистецькі пошуки були спрямовані на опанування новими концептуальними парадигмами культури, які не лише трансформували, а подекуди й скасували усталені видово-жанрові рамки образотворчості, але й інспірували розвиток візуальних мистецтв. Важливе пошукове місце в новій мистецькій практиці відводилося нетради¬ційним технікам та технологіям, які тлумачилися як активні дійові форми моделювання модерної творчості. Втім, дослідження розвитку сучасних мистецьких процесів, при їх очевидній інтен¬сивності, протягом 90-х велося недостатньо. Це пояснюється не тільки тим, що усталена радянська методологія певний час ще утримувала деяких науковців в межах звичного мислення, але й швидкоплинністю художніх процесів. Метою дослідження є комплексний мистецтвознавчий аналіз творчої спадщини подільського художника Анатолія Лучка. Об’єкт дослідження – культурно-мистецьке життя, що окреслюється ХХ – ХХІ ст. на Поділлі. Предметом дослідження є творчі живописні і графічні композиції А. Лучка.