Abstract:
Численні факти з реальної шкільне життя свідчать, що сама присутність учня в класі ще не говорить про те, що він дійсно зайнятий навчально-пізнавальної діяльністю. У багатьох випадках це можуть бути розрізнені зовні мотивовані дії. Одна з причин втрати інтересу до предмета – це невідповідність методів та прийомів навчання для нинішніх школярів. Недоліком загальноосвітньої підготовки залишаються недостатні вміння учнів вільно використовувати здобуті знання для розв'язання практичних завдань, аналізу нестандартних ситуацій. Дуже важливо для кожного вчителя володіти тією сукупністю прийомів та засобів, за допомогою яких у школярів у процесі навчання виховується воля, виробляється зосередженість, виникає бажання вчитися, долати труднощі. Мета дослідження: обґрунтування та характеристика методичних особливостей та педагогічних умов застосування методу проектів для підвищення ефективності навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках біології.