DSpace Repository

Впровадження методу проектів як засобу підвищення ефективності навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках біології

Show simple item record

dc.contributor.author Якубівська, Світлана Михайлівна
dc.date.accessioned 2021-04-22T11:33:11Z
dc.date.available 2021-04-22T11:33:11Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Якубівська С. М. Впровадження методу проектів як засобу підвищення ефективності навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках біології: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) / Світлана Михайлівна Якубівська. - Кaм’янець – Пoдiльський, 2019. – 103 c. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5154
dc.description.abstract Численні факти з реальної шкільне життя свідчать, що сама присутність учня в класі ще не говорить про те, що він дійсно зайнятий навчально-пізнавальної діяльністю. У багатьох випадках це можуть бути розрізнені зовні мотивовані дії. Одна з причин втрати інтересу до предмета – це невідповідність методів та прийомів навчання для нинішніх школярів. Недоліком загальноосвітньої підготовки залишаються недостатні вміння учнів вільно використовувати здобуті знання для розв'язання практичних завдань, аналізу нестандартних ситуацій. Дуже важливо для кожного вчителя володіти тією сукупністю прийомів та засобів, за допомогою яких у школярів у процесі навчання виховується воля, виробляється зосередженість, виникає бажання вчитися, долати труднощі. Мета дослідження: обґрунтування та характеристика методичних особливостей та педагогічних умов застосування методу проектів для підвищення ефективності навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках біології. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) uk_UA
dc.title Впровадження методу проектів як засобу підвищення ефективності навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках біології uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account