dc.contributor.author |
Юрченко, Надія Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-04-22T11:36:27Z |
|
dc.date.available |
2021-04-22T11:36:27Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.citation |
Юрченко Н. С. Методичні особливості організації дослідницької діяльності учнів у процесі вивчення біології рослин: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) / Надія Сергіївна Юрченко. - Кaм’янець – Пoдiльський, 2019. – 92 c. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5155 |
|
dc.description.abstract |
Сучасна школа вимагає творчого підходу до викладання шкільного курсу біології, що створило б якісні передумови для підвищення зацікавленості учнів матеріалом. Новa школa мaтиме спрaву з iндивiдуaльнiстю, сaмобутнiстю особистостi, оскiльки iндивiдуaльнiсть є головним принципом етики i мусить виступити керiвним методологiчним положенням у виховaннi й нaвчaннi. Активне впровадження в навчально-виховний процес дослідницько-пошукової діяльності дає значні можливості для творчого розвитку учнів та підняття освітнього рівня. У шкільному курсі біології існують реальні можливості залучити учнів до дослідницької роботи, розвинути їх творчі здібності. Тривалі спостереження, експеримент, самостійні навчальні дослідження можуть і повинні стати невід'ємною частиною викладання предмету. Дослідницькою роботою учні повинні займатися не тільки на уроках, але і в позаурочний час. Мета дослідження в обґрунтуванні та характеристиці методичних особливостей організації дослідницької роботи учнів з біології рослин під час уроків та у позаурочній роботі з біології. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
014 Середня освіта (Біологія та здоров’я людини) |
uk_UA |
dc.title |
Методичні особливості організації дослідницької діяльності учнів у процесі вивчення біології рослин |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |