Аннотации:
Сучасна школа вимагає творчого підходу до викладання шкільного курсу біології, що створило б якісні передумови для підвищення зацікавленості учнів матеріалом. Новa школa мaтиме спрaву з iндивiдуaльнiстю, сaмобутнiстю особистостi, оскiльки iндивiдуaльнiсть є головним принципом етики i мусить виступити керiвним методологiчним положенням у виховaннi й нaвчaннi. Активне впровадження в навчально-виховний процес дослідницько-пошукової діяльності дає значні можливості для творчого розвитку учнів та підняття освітнього рівня. У шкільному курсі біології існують реальні можливості залучити учнів до дослідницької роботи, розвинути їх творчі здібності. Тривалі спостереження, експеримент, самостійні навчальні дослідження можуть і повинні стати невід'ємною частиною викладання предмету. Дослідницькою роботою учні повинні займатися не тільки на уроках, але і в позаурочний час. Мета дослідження в обґрунтуванні та характеристиці методичних особливостей організації дослідницької роботи учнів з біології рослин під час уроків та у позаурочній роботі з біології.