Аннотации:
В методичній літературі все частіше з’являються праці, які містять як загальні рекомендації щодо вивчення літератури постмодернізму на уроках зарубіжної літератури, так і різні варіанти шкільного аналізу постмодерністських творів, що увійшли до програми. Всі вони представляють цінний матеріал для вчителя і, безумовно, призначені допомогти йому при підготовці складної теми, якою є тема «Постмодернізм», забезпечити його необхідним матеріалом. Але ці праці не ставлять собі за мету створення цілісної завершеної системи вивчення названої теми, чого якраз вимагає специфіка шкільного викладання предмета. Тільки в роботі Б.Бігуна ми знаходимо таку систему, але вона зорієнтована на Програму 1998 р. Мета дослідження – акцентувати теоретико-методологічні проблеми, актуальні для наукового осягнення феноменів постмодернізму, та запропонувати варіанти розв'язання цих проблем через уточнення окремих ключових літературознавчих дефініцій, апробувавши їх застосування на прикладі аналізу творів знакових представників постмодерністської літератури для виявлення шляхів їх вивчення у школі.