DSpace Repository

Розвиток музичного сприймання учнів молодшого шкільного віку на уроках музичного мистецтва

Show simple item record

dc.contributor.author Коломієць, Максим Артурович
dc.date.accessioned 2021-05-05T07:25:38Z
dc.date.available 2021-05-05T07:25:38Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Коломієць М. А. Розвиток музичного сприймання учнів молодшого шкільного віку на уроках музичного мистецтва: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Максим Артурович Коломієць. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 94 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5284
dc.description.abstract У законі України “Про освіту” наголошується, що метою освітнього процесу є всебічний розвиток людини, її талантів, розумових і фізичних здібностей, духовних і естетичних якостей. У зв’язку з цим у процесі становлення підростаючого покоління зростає значення музичного мистецтва, що найбільш стимулює до творчої діяльності, сприяє формуванню пізнавальних та емоційно-мотиваційних функцій, розвитку творчого мислення, здібностей, комунікаційності, а також позитивних якостей характеру школяра. Саме перед вчителем музичного мистецтва в початкових класах стоїть завдання розвинути чутливість дітей до музики, ввести їх у світ краси й добра, відкрити в музиці животворне джерело людських почуттів і переживань. Реалізація розвивально-виховного впливу музичного мистецтва пов’язується науковцями, перш за все, зі здатністю слухати й чути, емоційно переживати та відкликатися на зміст музичного твору. Справжній, відчутий і продуманий процес слухання творів музичного мистецтва – основа всіх форм залучення до музики, тому, що при цьому активізується внутрішній духовний світ учнів, їх почуття і думки. Поза слухання, усвідомлення і розуміння музика як мистецтво взагалі не існує. Музичне виховання відіграє важливу роль у духовному становленні особистості людини. Пізнання світу почуттів неможливе без розуміння й переживання музики, без глибокої духовної потреби слухати музику й діставати насолоду від неї. Без музики важко переконати людину, яка вступає в світ, у тому, що людина прекрасна, а це переконання, по суті, є основою емоційної, естетичної, моральної культури. Саме це свідчить про важливість музичного мистецтва в житті особистості, яке має розглядатися як першооснова у вихованні людини. Мета дослідження: теоретично обгрунтувати й експериментально перевірити основні методичні засади розвитку музичного сприймання учнів початкових класів. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Розвиток музичного сприймання учнів молодшого шкільного віку на уроках музичного мистецтва uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account