Аннотации:
Однією з найважливіших проблем, що стоять нині перед українським суспільством, є проблема його духовних прагнень, одна з фундаментальних і найскладніших, гостродискусійних проблем цілої низки наук, що їх об’єктом є духовність народу. Йдеться про оцінне ставлення людини до навколишнього світу, до мистецтва. Ця проблема може бути вирішена лише через виховання дітей в дусі поваги до національної культури, зокрема до українського дитячого музичного фольклору. З педагогічної точки зору дитячий фольклор розглядається як один із найефективніших засобів формування активного інтересу учнів до українського музичного мистецтва. Виховання у школярів інтересу до мистецтва, до української народної творчості, до пісні, любові до неї – неодмінна умова для того, щоб творчість і пісня розкрили й подарували дітям свою красу, виявились спроможними виконати виховну й пізнавальну роль. Адже українській народній музичній творчості властиві жанрово-тематична розмаїтість, поетична краса і своєрідність. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування, розробка, експериментальна апробація та впровадження певної послідовності етапів роботи, що забезпечить формування інтересу учнів до українського дитячого музичного фольклору.