Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Романіка, Роксолана Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-05T07:51:09Z | |
dc.date.available | 2021-05-05T07:51:09Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Романіка Р. М. Формування інтересу до українського дитячого музичного фольклору в учнів початкової школи: магістерська роб.: 014 Середня освіта (Музичне мистецтво) / Роксолана Михайлівна Романіка. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 95 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5286 | |
dc.description.abstract | Однією з найважливіших проблем, що стоять нині перед українським суспільством, є проблема його духовних прагнень, одна з фундаментальних і найскладніших, гостродискусійних проблем цілої низки наук, що їх об’єктом є духовність народу. Йдеться про оцінне ставлення людини до навколишнього світу, до мистецтва. Ця проблема може бути вирішена лише через виховання дітей в дусі поваги до національної культури, зокрема до українського дитячого музичного фольклору. З педагогічної точки зору дитячий фольклор розглядається як один із найефективніших засобів формування активного інтересу учнів до українського музичного мистецтва. Виховання у школярів інтересу до мистецтва, до української народної творчості, до пісні, любові до неї – неодмінна умова для того, щоб творчість і пісня розкрили й подарували дітям свою красу, виявились спроможними виконати виховну й пізнавальну роль. Адже українській народній музичній творчості властиві жанрово-тематична розмаїтість, поетична краса і своєрідність. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування, розробка, експериментальна апробація та впровадження певної послідовності етапів роботи, що забезпечить формування інтересу учнів до українського дитячого музичного фольклору. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування інтересу до українського дитячого музичного фольклору в учнів початкової школи | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |