dc.contributor.author |
Андронатій, Людмила Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-05T12:00:26Z |
|
dc.date.available |
2021-05-05T12:00:26Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Андронатій Л. А. Методичний супровід організації мовленнєво-розвивального середовища в освітньому просторі сучасного ДНЗ: магістерська роб.: 012 Дoшкiльна oсвiта / Людмила Анатоліївна Андронатій. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 85 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5290 |
|
dc.description.abstract |
У Законі України «Про дошкільну освіту», положеннях Національної доктрини розвитку освіти України в ХХІ столітті визначено сучасні орієнтири розвитку дошкільної ланки освіти, зроблено акцент на оновленні стандартів, широкому впровадженні сучасних освітніх технологій і нового покоління програмно-методичного забезпечення, наголошено на необхідності посилення наукового і методичного супроводу освітнього процесу в закладі дошкільної освіти. За таких умов організація розвивального середовища в освітньому просторі сучасного закладу дошкільної освіти, мовленнєво-розвивального, зокрема та її методичний супровід набувають першочергового значення, що й зумовило вибір теми дослідження. Об'єкт дослідження. Мовленнєво-розвивальне середовище сучасного закладу дошкільної освіти. Предмет дослідження. Методичний супровід організації мовленнєво-розвивального середовища в сучасному закладі дошкільної освіти. Мета дослідження. Теоретично обґрунтувати й розробити модель методичного супроводу організації мовленнєво-розвивального середовища в закладі дошкільної освіти. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Методичний супровід організації мовленнєво-розвивального середовища в освітньому просторі сучасного ДНЗ |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |