Abstract:
У Законі України «Про дошкільну освіту», положеннях Національної доктрини розвитку освіти України в ХХІ столітті визначено сучасні орієнтири розвитку дошкільної ланки освіти, зроблено акцент на оновленні стандартів, широкому впровадженні сучасних освітніх технологій і нового покоління програмно-методичного забезпечення, наголошено на необхідності посилення наукового і методичного супроводу освітнього процесу в закладі дошкільної освіти. За таких умов організація розвивального середовища в освітньому просторі сучасного закладу дошкільної освіти, мовленнєво-розвивального, зокрема та її методичний супровід набувають першочергового значення, що й зумовило вибір теми дослідження. Об'єкт дослідження. Мовленнєво-розвивальне середовище сучасного закладу дошкільної освіти. Предмет дослідження. Методичний супровід організації мовленнєво-розвивального середовища в сучасному закладі дошкільної освіти. Мета дослідження. Теоретично обґрунтувати й розробити модель методичного супроводу організації мовленнєво-розвивального середовища в закладі дошкільної освіти.