DSpace Repository

Психологічні особливості розвитку самосвідомості дітей у дошкільному віці

Show simple item record

dc.contributor.author Басараба, Надія Володимирівна
dc.date.accessioned 2021-05-05T12:09:43Z
dc.date.available 2021-05-05T12:09:43Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Басараба Н. В. Психологічні особливості розвитку самосвідомості дітей у дошкільному віці: магістерська роб.: 012 Дoшкiльна oсвiта / Надія Володимирівна Басараба. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 100 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5292
dc.description.abstract Дошкільний вік – особливий, унікальний за своєю значимістю період в житті людини. Це час активного пізнання навколишнього світу, сенсу людських відносин, усвідомлення себе в системі предметного і соціального світу, розвитку пізнавальних здібностей. Усвідомлення дошкільником власного існування того, що він окремий, незалежний від інших людей і предметів – велике відкриття. «Я» – найважливіше новоутворення раннього віку, що змінює і підносить на новий рівень психічне життя дитини, передумова розвитку особистості. Ці зміни призводять до якісних змін в особистості дитини, тобто до розвитку самосвідомості як здатності не тільки виділяти себе від навколишнього світу, а й давати оцінку собі. Самосвідомість – усвідомлення людиною себе як індивідуальності, починає формуватися в дошкільному віці. Ця проблема актуальна, однак, на рівні практичної допомоги дошкільникам з розвитку самосвідомості її рішення утруднено в зв’язку з тим, що підходи і конкретні методи особистісно-орієнтованої діагностики і корекції розроблені недостатньо. У літературі немає вичерпної відповіді на питання про те, як може здійснюватися робота з формування самосвідомості дошкільнят і розподіл функцій фахівців, що беруть участь в цьому процесі. Мета дослідження: вивчити онтогенез самосвідомості дітей у дошкільному віці і охарактеризувати психолого-педагогічні умови, що сприяють її розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Психологічні особливості розвитку самосвідомості дітей у дошкільному віці uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account