Abstract:
Розбудова української держави, інтеграція в світове співтовариство, перехід до високотехнологічного інформаційного суспільства вимагають подальшого переосмислення змісту, методів і форм організації освіти у навчальних закладах, починаючи із дошкільних. Створення нових ефективних моделей навчання дошкільників має бути спрямоване на виховання особистості, яка здатна до самоосвіти і саморозвитку, вміє швидко опрацьовувати здобуту інформацію, вільно орієнтуватися в різноманітних комунікативних ситуаціях. Усе це вимагає комплексного застосування як вербальних (словесних), так і невербальних (міміка, жести, інтонація) засобів комунікації, вміння спілкуватися в конкретних соціально-побутових ситуаціях, виявляти ініціативність під час спілкування, розуміти інших. Тому проблема формування комунікативних умінь як одного з аспектів соціально-мовленнєвого розвитку дошкільників є актуальною для дошкільної ланки освіти. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально апробувати методику формування комунікативних умінь старших дошкільників засобами ігрових технологій.