Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Бондаренко, Ольга Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-05T12:14:13Z | |
dc.date.available | 2021-05-05T12:14:13Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Бондаренко О. П. Формування комунікативних умінь старших дошкільників засобами ігрових технологій: магістерська роб.: 012 Дoшкiльна oсвiта / Ольга Петрівна Бондаренко. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 106 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5293 | |
dc.description.abstract | Розбудова української держави, інтеграція в світове співтовариство, перехід до високотехнологічного інформаційного суспільства вимагають подальшого переосмислення змісту, методів і форм організації освіти у навчальних закладах, починаючи із дошкільних. Створення нових ефективних моделей навчання дошкільників має бути спрямоване на виховання особистості, яка здатна до самоосвіти і саморозвитку, вміє швидко опрацьовувати здобуту інформацію, вільно орієнтуватися в різноманітних комунікативних ситуаціях. Усе це вимагає комплексного застосування як вербальних (словесних), так і невербальних (міміка, жести, інтонація) засобів комунікації, вміння спілкуватися в конкретних соціально-побутових ситуаціях, виявляти ініціативність під час спілкування, розуміти інших. Тому проблема формування комунікативних умінь як одного з аспектів соціально-мовленнєвого розвитку дошкільників є актуальною для дошкільної ланки освіти. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально апробувати методику формування комунікативних умінь старших дошкільників засобами ігрових технологій. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування комунікативних умінь старших дошкільників засобами ігрових технологій | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |