Репозиторий Dspace

Технології формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку засобами української народної казки

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Якоб, Олена Василівна
dc.date.accessioned 2021-05-05T12:37:29Z
dc.date.available 2021-05-05T12:37:29Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Якоб О. В. Технології формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку засобами української народної казки: магістерська роб.: 012 Дoшкiльна oсвiта / Олена Василівна Якоб. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 91 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5298
dc.description.abstract Сьогодні стали незаслужено забуватися ефективні і перевірені способи і засоби впливу на дитину такі як казки, адже вони є одним з найдавніших засобів морального, етичного виховання дітей, а також розвитку їх пізнавальної активності. Використовуючи казку, дитину можна навчати, ознайомлювати з навколишнім світом, формувати допитливість. Казка активізує пiзнавальнi потреби дитини на всіх етапах її зростання i у різних видах діяльності: грі, навчанні, праці. За допомогою казки можна підвищувати інтерес до навчання, підкріплюючи самостійність у дитячій діяльності. Казки дійшли до нас з минулого, однак не втрачають своєї актуальності й сьогодні. На жаль, сучасні діти виховуються не скільки на народних казках, скільки на диснеївських мультфільмах, які не лише далекі від традиційних українських ментальних рис, а й не завжди спрямовані на розвиток пізнавальної активності дітей. Учені вважають це великим упущенням у справі навчання та виховання дітей, так як це утруднює розвиток їх пізнавальної активності. Варто зазначити, що багато сучасних дітей не знають навіть таких відомих казок як: «Колобок», «Червона Шапочка», «Ріпка», не знають рахівних казок, казок які розвивають мовлення, пам'ять, уяву, фантазію тощо. У дитини в період дошкільного віку за допомогою казки можна розвивати пізнавальну активність, а також допомогти інтерпретувати навколишню дійсність. Мета роботи полягає у здійсненні аналізу змісту та особливостей виховних технологій в основі яких лежить використання казки як засобу формування та розвитку пізнавальної активності дітей дошкільного віку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Технології формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку засобами української народної казки uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись