Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Якоб, Олена Василівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-05T12:37:29Z | |
dc.date.available | 2021-05-05T12:37:29Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Якоб О. В. Технології формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку засобами української народної казки: магістерська роб.: 012 Дoшкiльна oсвiта / Олена Василівна Якоб. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 91 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5298 | |
dc.description.abstract | Сьогодні стали незаслужено забуватися ефективні і перевірені способи і засоби впливу на дитину такі як казки, адже вони є одним з найдавніших засобів морального, етичного виховання дітей, а також розвитку їх пізнавальної активності. Використовуючи казку, дитину можна навчати, ознайомлювати з навколишнім світом, формувати допитливість. Казка активізує пiзнавальнi потреби дитини на всіх етапах її зростання i у різних видах діяльності: грі, навчанні, праці. За допомогою казки можна підвищувати інтерес до навчання, підкріплюючи самостійність у дитячій діяльності. Казки дійшли до нас з минулого, однак не втрачають своєї актуальності й сьогодні. На жаль, сучасні діти виховуються не скільки на народних казках, скільки на диснеївських мультфільмах, які не лише далекі від традиційних українських ментальних рис, а й не завжди спрямовані на розвиток пізнавальної активності дітей. Учені вважають це великим упущенням у справі навчання та виховання дітей, так як це утруднює розвиток їх пізнавальної активності. Варто зазначити, що багато сучасних дітей не знають навіть таких відомих казок як: «Колобок», «Червона Шапочка», «Ріпка», не знають рахівних казок, казок які розвивають мовлення, пам'ять, уяву, фантазію тощо. У дитини в період дошкільного віку за допомогою казки можна розвивати пізнавальну активність, а також допомогти інтерпретувати навколишню дійсність. Мета роботи полягає у здійсненні аналізу змісту та особливостей виховних технологій в основі яких лежить використання казки як засобу формування та розвитку пізнавальної активності дітей дошкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Технології формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку засобами української народної казки | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |