dc.contributor.author |
Харітонова, Наталія Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-05T12:53:45Z |
|
dc.date.available |
2021-05-05T12:53:45Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Харітонова Н. І. Технології формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку засобами математичного матеріалу: магістерська роб.: 012 Дoшкiльна oсвiта / Наталія Іванівна Харітонова. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 93 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5301 |
|
dc.description.abstract |
Математика в навчально-виховному процесі закладу дошкільної освіти є одним з основних навчальних предметів. Старші дошкільники засвоюють систему найважливіших математичних понять, оволодівають уміннями і навиками в галузі рахунку, вивчають форми предметів, опановують орієнтування в просторі і часі, без чого неможливе успішне навчання в школі. Математика також має велике виховне значення: вона відкриває дітям дошкільного віку дидактичні ігри цікавого характеру, створює основи для формування в дітей основи пізнання світу – пізнавального інтересу та стимулює пізнавальну активність. Пізнавальна активність в працях психологів і педагогів вивчена достатньо ретельно. Але все ж залишаються не вирішеними деякі питання. Головне з них – як сформувати атмосферу стійкої активності дітей до пізнання нового. Метою нашого дослідження є обґрунтування ефективності використання цікавого математичного матеріалу в роботі вихователя закладу дошкільної освіти для стимулювання пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку на заняттях з математики. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Технології формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку засобами математичного матеріалу |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |