Аннотации:
Математика в навчально-виховному процесі закладу дошкільної освіти є одним з основних навчальних предметів. Старші дошкільники засвоюють систему найважливіших математичних понять, оволодівають уміннями і навиками в галузі рахунку, вивчають форми предметів, опановують орієнтування в просторі і часі, без чого неможливе успішне навчання в школі. Математика також має велике виховне значення: вона відкриває дітям дошкільного віку дидактичні ігри цікавого характеру, створює основи для формування в дітей основи пізнання світу – пізнавального інтересу та стимулює пізнавальну активність. Пізнавальна активність в працях психологів і педагогів вивчена достатньо ретельно. Але все ж залишаються не вирішеними деякі питання. Головне з них – як сформувати атмосферу стійкої активності дітей до пізнання нового. Метою нашого дослідження є обґрунтування ефективності використання цікавого математичного матеріалу в роботі вихователя закладу дошкільної освіти для стимулювання пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку на заняттях з математики.