Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Харітонова, Наталія Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-05T12:53:45Z | |
dc.date.available | 2021-05-05T12:53:45Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Харітонова Н. І. Технології формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку засобами математичного матеріалу: магістерська роб.: 012 Дoшкiльна oсвiта / Наталія Іванівна Харітонова. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 93 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5301 | |
dc.description.abstract | Математика в навчально-виховному процесі закладу дошкільної освіти є одним з основних навчальних предметів. Старші дошкільники засвоюють систему найважливіших математичних понять, оволодівають уміннями і навиками в галузі рахунку, вивчають форми предметів, опановують орієнтування в просторі і часі, без чого неможливе успішне навчання в школі. Математика також має велике виховне значення: вона відкриває дітям дошкільного віку дидактичні ігри цікавого характеру, створює основи для формування в дітей основи пізнання світу – пізнавального інтересу та стимулює пізнавальну активність. Пізнавальна активність в працях психологів і педагогів вивчена достатньо ретельно. Але все ж залишаються не вирішеними деякі питання. Головне з них – як сформувати атмосферу стійкої активності дітей до пізнання нового. Метою нашого дослідження є обґрунтування ефективності використання цікавого математичного матеріалу в роботі вихователя закладу дошкільної освіти для стимулювання пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку на заняттях з математики. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Технології формування пізнавальної активності дітей старшого дошкільного віку засобами математичного матеріалу | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |