ElarK-PNU

Технології формування природознавчої компетентності старших дошкільників у процесі ознайомлення з неживою природою

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кіх, Яна Борисівна
dc.date.accessioned 2021-05-05T12:57:57Z
dc.date.available 2021-05-05T12:57:57Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Кіх Я. Б. Технології формування природознавчої компетентності старших дошкільників у процесі ознайомлення з неживою природою: магістерська роб.: 012 Дoшкiльна oсвiта / Яна Борисівна Кіх. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 93 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5302
dc.description.abstract Гуманізація та демократизація українського суспільства безпосередньо пов’язані з реформуванням сучасного освітнього простору, який передбачає залучення молоді до загальнолюдських і національних культурних цінностей через засвоєння системи наукових знань про природу та суспільство й оволодіння світоглядними, моральними, естетичними уявленнями та суспільно значущою поведінкою. У цьому зв’язку значна роль відводиться дошкільній освіті. Водночас аналіз теоретичних джерел і сучасної практики ознайомлення дітей дошкільного віку з об’єктами неживої природи дає підстави стверджувати, що наявні науково-практичні напрацювання не в повній мірі відображають основні положення щодо конструювання відповідного змісту й технології його ознайомлення. Зокрема, незначна кількість прикладних досліджень з висвітлення концептуальних засад створення змісту ознайомлення старших дошкільників з об’єктами неживої природи й ефективні форми та технології його реалізації. Аналіз педагогічної практики свідчить, що дошкільники набувають розрізнених знань про об’єкти природи і не мають цілісних, узагальнених уявлень, які би сприяли системності знань. Такий нинішній освітній стан призводить до істотного уповільнення розвитку мислення старших дошкільників, внаслідок чого діти не оволодівають достатніми вміннями самостійної пізнавальної діяльності та практичним досвідом. Мета дослідження: на основі обґрунтування методологічних основ досліджуваної проблеми вдосконалити технологію формування природознавчої компетентності старших дошкільників у процесі ознайомлення дітей дошкільного віку з неживою природою та апробувати її. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Технології формування природознавчої компетентності старших дошкільників у процесі ознайомлення з неживою природою uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу