Abstract:
На сьогодні активно звертається увага на новий напрям художнього виховання дітей дошкільного віку – дитячий дизайн. Малювання олівцями і фарбами, кольорова аплікація, ліплення і конструювання з різних матеріалів є доступними засобами залучення дитини до образотворчої діяльності. Звичайно, не усі діти стануть художниками, але кожен зможе використовувати свій художній досвід в благоустрої свого життя за законами краси і порядку, що є основним завданням і змістом дизайнерської діяльності. Облаштовувавши своє ляльково-ігрове господарство, а пізніше, у міру дорослішання, і простір навколо себе, діти старшого дошкільного віку часом неусвідомлено виконують функції дизайнера. Знайомі дітям з дитячого садка конструювання і декоративно-оформлювальна діяльність є передумовами розвитку дітей і знайомства з основами дизайну. Введення цієї діяльності в освітній процес обумовлене також збільшеними культурними потребами людей у сучасному світі, можливостями дітей, а також концепцією дошкільної освіти, яка заявляє як найважливішу основу реалізації програмного змісту розвиваюче предметне середовище дитячої діяльності, – як систему матеріальних об’єктів, що функціонально моделюють зміст фізичного і духовного розвитку дитини. Тому метою нашої роботи є організація дизайнерської діяльності старших дошкільників для формування образотворчих здібностей, розробка програми «Ми – юні дизайнери», спрямованої на розвиток образотворчості.