Abstract:
У дошкільний період закладаються основи фізичного, інтелектуального, духовного, творчого розвитку дитини, що засвідчує його визначальне місце у забезпеченні успіху в подальшій діяльності, передусім навчанні у початковій школі. У процесі життєдіяльності дитини одним із надважливих напрямків педагогічного впливу в дошкільний період є такий, котрий спрямовано на розвиток її моторної функції. Провідним засобом у розвитку моторної функції дотепер є фізична активність, організована за закономірностями теорії і методики фізичного виховання. Об’єкт дослідження –– моторна функція дітей дошкільного віку. Предмет дослідження –– зміна в показниках моторної функції дітей при використанні чинного змісту фізичної активності в закладі дошкільної освіти. Мета дослідження –– підвищити дієвість занять фізичними вправами в розвитку моторної функції дітей дошкільного віку.