Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Рославська, Оксана Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-06T11:36:11Z | |
dc.date.available | 2021-05-06T11:36:11Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Рославська О. І. Психологічні особливості формування саморегуляції емоційної сфери старших дошкільників: магістерська роб.: 012 Дoшкiльна oсвiта / Оксана Ігорівна Рославська. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 123 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5313 | |
dc.description.abstract | Проблема емоцій є однією з актуальних у психологічній науці, оскільки емоції займають важливе місце у життєдіяльності людини та формуванні її духовності. Формування основ особистості є одним з основних напрямків психічного розвитку в дошкільному віці. Дитина починає усвідомлювати своє «Я», свою активність, діяльність, починає об’єктивно себе оцінювати. Утворюється супідрядність мотивів: можливість підпорядкувати свої безпосередні спонукання усвідомленим цілям. Дошкільник навчається в певних межах керувати своєю поведінкою і діяльністю, передбачити її результат і контролювати виконання. Ускладнюється емоційне життя дошкільника: збагачується зміст емоцій, формуються вищі почуття. Маленька дитина не вміє керувати емоціями. З розвитком емоційної сфери у дошкільника почуття стають більш раціональними, підпорядковуються мисленню. Але це відбувається, коли дитина засвоює норми моралі і співвідносить з ними свої вчинки. Дошкільник вчиться розуміти не тільки свої почуття, але і переживання інших людей. Дитина може співпереживати, співчувати літературному герою, розігрувати, передавати в сюжетно-рольовій грі різні емоційні стани. Розвитку емоційної сфери сприяють всі види діяльності дитини. Емоційний досвід дитини, тобто досвід її переживань, може бути як позитивним, так і негативним, що безпосередньо впливає на її самопочуття. Сучасні наукові дані свідчать, що позитивний дитячий досвід, зокрема довіра, відкритість, готовність до співпраці, є основою позитивної самореалізації майбутньої особистості. Мета дослідження полягала у виявленні психологічних особливостей формування саморегуляції емоційних станів у старшому дошкільному віці, розкритті шляхів розвитку саморегуляції емоційної сфери старшого дошкільника, у розробці програми засобів ефективного впливу на емоційний розвиток дітей старшого дошкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Психологічні особливості формування саморегуляції емоційної сфери старших дошкільників | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |