Abstract:
В умовах розвитку варіативності і різноманітності сучасної дошкільної освіти зростає актуальність проблеми дослідження інтелектуального розвитку дітей дошкільного віку, яка потребує відповідного психолого-педагогічного та методичного забезпечення. Проблема інтелектуального розвитку дошкільників набуває своєї актуальності в зв’язку з реформуванням освіти в державі. Актуальність досліджень проблем інтелектуального розвитку, зокрема старших дошкільників, сприятиме ефективнішому забезпеченню розкриття потенційних можливостей дітей. Проблема інтелектуального розвитку дитини давно і плідно розробляється в психології та педагогіці. Тому педагогічні помилки, допущені в перші роки життя дитини, важко виправити в більш старшому віці. Невідповідність методів навчання та виховання вікові дитини загальмовує інтелектуальну гнучкість, самостійність мислення, творчість та активність, а отже, навчання не дасть бажаного результату, мислення залишиться в гранично вузьких межах. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати суть і місце ігрових технологій в інтелектуальному розвитку дітей дошкільного віку та розробити методичні поради щодо організації занять з інтелектуального розвитку старших дошкільників засобами ігрових технологій.