Abstract:
Ефективним засобом удосконалення сучасної системи освіти є її комплексна інформатизація та комп’ютеризація, починаючи з закладів дошкільної освіти (ЗДО). Модернізація передбачає вдосконалення змісту освіти відповідно до вимог часу, збагативши його новими, прогресивними ідеями. У Державній цільовій соціальній програмі розвитку дошкільної освіти на період до 2017 року зазначено, що одним із способів підвищення якості дошкільної освіти є комп’ютеризація ЗДО, підключення до Інтернету, впровадження в педагогічний процес сучасних освітніх технологій. Особливої ваги це набуває при вивченні елементів математики, а оскільки центральною категорією математичного розвитку дітей дошкільного віку є навчання лічби, то застосування комп’ютера слід починати з оптимізації цього процесу. Комп’ютеризація освітнього процесу ЗДО зумовлює необхідність розробки методики навчання старших дошкільників лічби засобами комп'ютерних технологій. Аналіз психолого-педагогічної наукової літератури свідчить про недостатність дослідження навчання дітей дошкільного віку лічби засобами комп’ютерних технологій. Актуальність досліджуваної проблеми пояснюється потребою в осучасненні процесу навчання дошкільників лічби та традиційними підходами до його організації. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати й експериментально перевірити педагогічні умови ефективності навчання старших дошкільників лічби засобами комп'ютерних технологій.