dc.contributor.author |
Яковишин, Оксана Богданівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-06T11:59:47Z |
|
dc.date.available |
2021-05-06T11:59:47Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Яковишин О. Б. Використання різних методик під час навчання дошкільників основних рухів: магістерська роб.: 012 Дoшкiльна oсвiта / Оксана Богданівна Яковишин. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 110 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5319 |
|
dc.description.abstract |
Дошкільний період посідає визначальне місце у забезпеченні успіху дитини в подальшому житті та діяльності, адже саме тут закладаються основи її фізичного, інтелектуального, духовного і творчого розвитку. Існує протиріччя між об’єктивною потребою модернізувати процес занять фізичними вправами дітей дошкільного віку в закладі дошкільної освіти та суб’єктивним недооцінюванням значення цього у розвитку моторної функції дітей, а завдяки цьому –– оволодінню ними основними рухами, передусім задля подальших успішних життя та діяльності у соціумі. Роль авторки, як співвиконавиці теми, полягала у визначенні ефективності різних методик навчання рухових дій в вирішенні різних завдань фізичного виховиння. Мета дослідження –– визначити найкращі шляхи поліпшення показників моторної фунцкії дітей. Об’єкт дослідження –– уміння в основних рухах дітей дошкільного віку. Предмет дослідження –– способи використання методики навчання рухових дій у формуванні умінь дітей здійснювати рухову діяльність. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Використання різних методик під час навчання дошкільників основних рухів |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |