Аннотации:
Дошкільний період посідає визначальне місце у забезпеченні успіху дитини в подальшому житті та діяльності, адже саме тут закладаються основи її фізичного, інтелектуального, духовного і творчого розвитку. Існує протиріччя між об’єктивною потребою модернізувати процес занять фізичними вправами дітей дошкільного віку в закладі дошкільної освіти та суб’єктивним недооцінюванням значення цього у розвитку моторної функції дітей, а завдяки цьому –– оволодінню ними основними рухами, передусім задля подальших успішних життя та діяльності у соціумі. Роль авторки, як співвиконавиці теми, полягала у визначенні ефективності різних методик навчання рухових дій в вирішенні різних завдань фізичного виховиння. Мета дослідження –– визначити найкращі шляхи поліпшення показників моторної фунцкії дітей. Об’єкт дослідження –– уміння в основних рухах дітей дошкільного віку. Предмет дослідження –– способи використання методики навчання рухових дій у формуванні умінь дітей здійснювати рухову діяльність.