ElarK-PNU

Використання різних методик під час навчання дошкільників основних рухів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Яковишин, Оксана Богданівна
dc.date.accessioned 2021-05-06T11:59:47Z
dc.date.available 2021-05-06T11:59:47Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Яковишин О. Б. Використання різних методик під час навчання дошкільників основних рухів: магістерська роб.: 012 Дoшкiльна oсвiта / Оксана Богданівна Яковишин. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 110 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5319
dc.description.abstract Дошкільний період посідає визначальне місце у забезпеченні успіху дитини в подальшому житті та діяльності, адже саме тут закладаються основи її фізичного, інтелектуального, духовного і творчого розвитку. Існує протиріччя між об’єктивною потребою модернізувати процес занять фізичними вправами дітей дошкільного віку в закладі дошкільної освіти та суб’єктивним недооцінюванням значення цього у розвитку моторної функції дітей, а завдяки цьому –– оволодінню ними основними рухами, передусім задля подальших успішних життя та діяльності у соціумі. Роль авторки, як співвиконавиці теми, полягала у визначенні ефективності різних методик навчання рухових дій в вирішенні різних завдань фізичного виховиння. Мета дослідження –– визначити найкращі шляхи поліпшення показників моторної фунцкії дітей. Об’єкт дослідження –– уміння в основних рухах дітей дошкільного віку. Предмет дослідження –– способи використання методики навчання рухових дій у формуванні умінь дітей здійснювати рухову діяльність. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Використання різних методик під час навчання дошкільників основних рухів uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу