Abstract:
Сьогодні система розвитку дошкільної освіти зазнає суттєвих змін. Інтенсивний розвиток суспільного життя, активне проникнення науково-технічного прогресу в усі його сфери вимагають від педагогів- дошкільників обрати найефективніші засоби навчання і вихованні на основі сучасних методів та інтегрованих технологій. Розвиток пізнавального інтересу до різних галузей знань та видів діяльності є однією зі складових успішності навчання дітей у школі. Інтерес дошкільників до навколишнього світу, бажання пізнати та засвоїти усе нове – основа формування цієї якості. Метод проектної діяльності є одним із перспективних методів у сучасній освіті. Беручи за основу особистісно-орієнтований підхід до навчання та виховання, він розвиває пізнавальний інтерес до різних галузей знань, формує навички співробітництва. Проект – це самостійна і колективна завершена творча робота, що має спеціально значущий результат. В основі проекту – проблема, для розв’язання якої необхідний дослідницький пошук у різних напрямах, а його результат узагальнено та об’єднано в одне ціле. Мета дослідження полягає у вивченні особливостей процесу екологічного виховання дітей дошкільного віку і, зокрема, використання методу проектів в роботі зі старшими дошкільниками.