dc.contributor.author |
Линюк, Анастасія Дмитрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-06T12:09:57Z |
|
dc.date.available |
2021-05-06T12:09:57Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Линюк А. Д. Використання методів проектів у процесі формування екологічної культури дошкільників: магістерська роб.: 012 Дoшкiльна oсвiта / Анастасія Дмитрівна Линюк. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 100 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5322 |
|
dc.description.abstract |
Сьогодні система розвитку дошкільної освіти зазнає суттєвих змін. Інтенсивний розвиток суспільного життя, активне проникнення науково-технічного прогресу в усі його сфери вимагають від педагогів- дошкільників обрати найефективніші засоби навчання і вихованні на основі сучасних методів та інтегрованих технологій. Розвиток пізнавального інтересу до різних галузей знань та видів діяльності є однією зі складових успішності навчання дітей у школі. Інтерес дошкільників до навколишнього світу, бажання пізнати та засвоїти усе нове – основа формування цієї якості. Метод проектної діяльності є одним із перспективних методів у сучасній освіті. Беручи за основу особистісно-орієнтований підхід до навчання та виховання, він розвиває пізнавальний інтерес до різних галузей знань, формує навички співробітництва. Проект – це самостійна і колективна завершена творча робота, що має спеціально значущий результат. В основі проекту – проблема, для розв’язання якої необхідний дослідницький пошук у різних напрямах, а його результат узагальнено та об’єднано в одне ціле. Мета дослідження полягає у вивченні особливостей процесу екологічного виховання дітей дошкільного віку і, зокрема, використання методу проектів в роботі зі старшими дошкільниками. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Використання методів проектів у процесі формування екологічної культури дошкільників |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |