Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Березовська, Оксана Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-07T08:38:18Z | |
dc.date.available | 2021-05-07T08:38:18Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Березовська О. М. Психологічні особливості ґендерної соціалізації в молодшому шкільному віці: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Оксана Михайлівна Березовська. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 115 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5331 | |
dc.description.abstract | Прийняття Україною європейських цінностей передбачає реалізацію принципів ґендерної рівності у всі сфери життя, забезпечення рівного доступу обох статей до освітніх, виробничих, культурних ресурсів тощо. У сучасних умовах суспільного розвитку особливо актуальними є проблеми ґендерної соціалізації особистості, прилучення її до загальнолюдських цінностей, значимих в усі століття й закріплених у культурно-історичному досвіді сучасного покоління. Сьогодні суттєвих змін зазнають традиційні поняття про ґендерні ролі та особливості характеру чоловіків і жінок. Ґендерній соціалізації учнівської молоді притаманні суперечності між декларованою ґендерною рівністю і реальною асиметрією соціальних і сімейних ролей, притаманних обом статям, а також між універсалізацією ґендерних функцій, визнанням важливості суспільної діяльності жінок і стійкістю традиційних ґендерних стереотипів у свідомості населення тощо. У такій ситуації зростає значущість виявлення психологічних особливостей ґендерної соціалізації на всіх стадіях розвитку особистості. В контексті розширення євроінтеграційного простору воно виступає важливим чинником формування егалітарної поведінки хлопців і дівчат й забезпечення найповнішої самореалізації їх як особистостей у різних сферах суспільного життя. Мета дослідження — з’ясувати особливості ґендерної соціалізації учнів молодшого шкільного віку та визначити можливі шляхи сприяння ґендерній соціалізації та розширення ґендерної компетентності педагогів, які доцільно використати в закладах освіти. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Психологічні особливості ґендерної соціалізації в молодшому шкільному віці | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |