Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Крушельницька, І. М. | |
dc.date.accessioned | 2021-05-07T09:07:40Z | |
dc.date.available | 2021-05-07T09:07:40Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Крушельницька І. М. Технології формування пунктуаційних компетентностей учнів початкової школи: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / І. М. Крушельницька. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 97 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5341 | |
dc.description.abstract | Оволодіння молодшими школярами українською мовою є важливою умовою й основним засобом їх мовно-мовленнєвого розвитку та інтелектуального зростання, що забезпечує готовність здобувати подальшу сучасну освіту. Важливою ознакою культури усного мовлення є його інтонаційне оформлення. Виразне в інтонаційному відношенні мовлення допомагає повніше висловити думку, привернути увагу слухача, викликати в нього інтерес. Уміння додержувати потрібної інтонації свідчить також про розуміння мовцем завдань свого мовлення в конкретній ситуації спілкування. Тому важливим напрямом роботи з розвитку усного мовлення у сучасній методиці є формування інтонаційних умінь школярів. Інтонація передає також стилістичну специфіку тексту. Якщо мовець уміє інтонаційно правильно оформляти власну думку, то це свідчить і про високий рівень стилістичної диференціації його мовлення. Виконуючи синтаксичну функцію, інтонація є засобом оформлення однорідних та відокремлених членів речення, звертань, вставних слів, фразеологізмів, ідіоматичних висловів. Її логічна функція полягає в конкретизації формально-граматичного рівня речення, а також у вираженні його завершеності чи незавершеності. У модальній функції інтонація є засобом передавання суб’єктивного ставлення мовця до предмета мовлення чи до співрозмовника. Мета роботи полягає в теоретичному обґрунтуванні й експериментальній розробці методики формування пунктуаційної грамотності в учнів початкових класів та перевірці її ефективності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Технології формування пунктуаційних компетентностей учнів початкової школи | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |