Abstract:
У різні періоди проблему формування просторових уявлень досліджували психологи, педагоги, методисти. Вивчаючи мисленнєву діяльність учнів, вони пропонували різноманітні шляхи розвитку їх графічної грамотності, формування теоретичних понять, доцільність використання засобів і методів навчання, використання наочності тощо. . Результати досліджень свідчать, що молодший шкільний вік є найбільш сприятливим періодом для збагачення зорових образів, формування просторової орієнтації, уяви, мислення, просторової моделі навколишнього світу. Формування просторових уявлень є одним із найважливіших завдань під час вивчення математики, оскільки є не тільки основою вироблення загальнонавчальних умінь і навичок, а й підґрунтям для розвитку уяви, фантазії, мислення, тому розгляд цієї проблеми є актуальним. Об’єкт дослідження — процес навчання математики в початковій школі. Предмет дослідження — процес засвоєння учнями геометричного матеріалу, забезпечення ефективного опрацювання геометричного матеріалу за допомогою ігрових, інформаційних та інтерактивних технологій. Мета дослідження – розробити, теоретично обґрунтувати і експериментально перевірити методичну систему вивчення геометричного матеріалу: визначити рівень сформованості знань, умінь і навичок при роботі з геометричним матеріалом; визначити чинники, що впливають на засвоєння молодшими школярами геометричного матеріалу; дібрати комплекс завдань, що сприятимуть формуванню геометричних уявлень молодших школярів.