dc.contributor.author |
Музика, Аліна Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-11T07:20:45Z |
|
dc.date.available |
2021-05-11T07:20:45Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Музика А. С. Психологічні засади розвитку інформаційної компетентності у молодшому шкільному віці: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Аліна Сергіївна Музика. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 102 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5345 |
|
dc.description.abstract |
Необхідність підвищення рівня якості підготовки учнівської молоді до життя в умовах ринкової економіки актуалізує наукову проблему розвитку інформаційної компетентності особистості. Протиріччя між темпами збільшення обсягів освітньої інформації та обмеженістю реальних можливостей учнів у її використання вимагає змін в методології та концепції організації початкової освіти. Сучасне освітнє середовище характеризується стрімким накопиченням знань та насиченістю новою інформацією, що надходить з різних джерел. Шкільні підручники з будь-якого предмета не можуть умістити всі наявні відомості. Тому виникає необхідність у розвитку інформаційної компетентності учнів, починаючи з молодшого шкільного віку. Інформаційна компетентність формується на засадах розвитку інтелектуальних можливостей, когнітивно-інструментального потенціалу у самопізнанні, здатності до партнерської взаємодії та мотиваційної спрямованості молодших школярів. Соціальна ситуація та провідна діяльність визначають новоутворення в особистості молодшого школяра. Мета дослідження — теоретично обґрунтувати, емпірично виявити та експериментально дослідити психологічні засади розвитку інформаційної компетентності молодших школярів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Психологічні засади розвитку інформаційної компетентності у молодшому шкільному віці |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |