Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Музика, Аліна Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-11T07:20:45Z | |
dc.date.available | 2021-05-11T07:20:45Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Музика А. С. Психологічні засади розвитку інформаційної компетентності у молодшому шкільному віці: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Аліна Сергіївна Музика. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 102 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5345 | |
dc.description.abstract | Необхідність підвищення рівня якості підготовки учнівської молоді до життя в умовах ринкової економіки актуалізує наукову проблему розвитку інформаційної компетентності особистості. Протиріччя між темпами збільшення обсягів освітньої інформації та обмеженістю реальних можливостей учнів у її використання вимагає змін в методології та концепції організації початкової освіти. Сучасне освітнє середовище характеризується стрімким накопиченням знань та насиченістю новою інформацією, що надходить з різних джерел. Шкільні підручники з будь-якого предмета не можуть умістити всі наявні відомості. Тому виникає необхідність у розвитку інформаційної компетентності учнів, починаючи з молодшого шкільного віку. Інформаційна компетентність формується на засадах розвитку інтелектуальних можливостей, когнітивно-інструментального потенціалу у самопізнанні, здатності до партнерської взаємодії та мотиваційної спрямованості молодших школярів. Соціальна ситуація та провідна діяльність визначають новоутворення в особистості молодшого школяра. Мета дослідження — теоретично обґрунтувати, емпірично виявити та експериментально дослідити психологічні засади розвитку інформаційної компетентності молодших школярів. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Психологічні засади розвитку інформаційної компетентності у молодшому шкільному віці | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |