Аннотации:
Загальноєвропейські рекомендації з освіти відзначають, що пріоритетною освітньою метою є підготовка школярів до життя у демократичному суспільстві шляхом запровадження методів викладання навчальних дисциплін, які стимулюють незалежність думки, судження, спонукають до відповідальної компетентної діяльності. У зв’язку з цим видається цілком доцільним і актуальним широке запровадження у вивченні основних навчальних дисциплін освітньої проектної технології. Проте вчителі-практики в цій справі зіштовхуються з труднощами, пов’язаними з недостатньою адаптацією проектної технології до вітчизняних умов, відсутністю потрібного навчально-методичного забезпечення. Ці складнощі та ризики можуть бути зменшені через надання вчителям різноманітних методичних матеріалів з ретельно опрацьованими проектами різних типів і різноманітної тематики, призначеними для початкової, основної та старшої школи: вчителі зможуть використовувати їх у повсякденній професійній діяльності чи як зразок у власних розробках. Інакше кажучи, для системного й ефективного впровадження освітніх проектів до навчально-виховного процесу вчителі потребують теоретичних розробок і навчально-методичних матеріалів, детального опису конкретних проектів. Використання навчально-методичної літератури з проектних технологій допоможе вчителеві зробити процес навчання змістовним, цікавим, корисним. Проектна технологія – це різновид творчої роботи учнів, які під керівництвом учителя або самостійно, навчаються створювати зміст своєї іншомовної навчальної діяльності в ході підготовки і захисту вибраного проекту. При цьому примітною ознакою останнього є те, що кінцевий продукт має, як правило, матеріальне втілення, як-от: колаж, альбом, комікс, анкета, інсценівка тощо. Мета дослідження полягає у створенні обґрунтованої методики використання проектної технології для інтенсифікації оволодіння комунікативною компетентністю на уроках іноземної (англійської) мови учнями 3 класу, та її експериментальній перевірці.