dc.contributor.author |
Римар, Валерія Юріївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-11T08:33:44Z |
|
dc.date.available |
2021-05-11T08:33:44Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Римар В. Ю. Технології формування діалогічного уміння учнів початкових класів: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Валерія Юріївна Римар. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 93 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5349 |
|
dc.description.abstract |
З розвитком мовлення тісно й органічно пов’язане насамперед питання інтелектуального розвитку особистості. Не випадково практично всі видатні психологи і педагоги приділяли велику увагу інтелектуальному розвитку дитини засобами мови. З огляду на соціальну і педагогічну значущість рідної мови для становлення і розвитку кожної особистості цьому предметові в системі шкільного навчання і виховання відведено об’єктивно особливу роль. Адже, набуті в початкових класах особистісні якості, зокрема, пов’язані з мовленням, не тільки забезпечують основу подальшого навчання, виховання і розвитку підлітків та молоді, а й значною мірою зумовлюють практичну, громадську та професійну діяльність дорослої людини. Готовність суб’єкта використовувати мову в своїй діяльності називають мовленнєвою здібністю. Мета дослідження полягає у виділенні наукових основ формування діалогічних умінь і навичок та систематизації ефективних методів і прийомів навчання діалогічного мовлення молодших школярів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Технології формування діалогічного уміння учнів початкових класів |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |