Abstract:
З розвитком мовлення тісно й органічно пов’язане насамперед питання інтелектуального розвитку особистості. Не випадково практично всі видатні психологи і педагоги приділяли велику увагу інтелектуальному розвитку дитини засобами мови. З огляду на соціальну і педагогічну значущість рідної мови для становлення і розвитку кожної особистості цьому предметові в системі шкільного навчання і виховання відведено об’єктивно особливу роль. Адже, набуті в початкових класах особистісні якості, зокрема, пов’язані з мовленням, не тільки забезпечують основу подальшого навчання, виховання і розвитку підлітків та молоді, а й значною мірою зумовлюють практичну, громадську та професійну діяльність дорослої людини. Готовність суб’єкта використовувати мову в своїй діяльності називають мовленнєвою здібністю. Мета дослідження полягає у виділенні наукових основ формування діалогічних умінь і навичок та систематизації ефективних методів і прийомів навчання діалогічного мовлення молодших школярів.