Короткий опис(реферат):
Завдання сучасної української освіти, яка все більше набуває інноваційного та компетентнісно орієнтованого характеру, – формувати готовність учнівської молоді до успішної життєдіяльності в умовах висококонкурентного інформаційно насиченого середовища. Диференціація навчання у початковій школі – це багатоаспектний, складний процес, що спрямований на розкриття індивідуальності молодшого школяра, розвиток його потенціалу (психологічний аспект) з одного боку, ефективне використання цього потенціалу для навчальної самореалізації (педагогічний аспект) – з другого. Диференціація є вирішальним чинником відродження культурно-творчої функції початкової школи, гуманізації і демократизації освітнього процесу і передбачає максимальний розвиток дітей з різним рівнем здібностей. Мета дослідження полягає у визначенні, обґрунтуванні й експериментальній перевірці ефективності педагогічних умов підвищення рівня зв’язності мовлення молодших школярів за допомогою реалізації технології диференційованого навчання.