dc.contributor.author |
Сепик, Наталія Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-11T08:39:55Z |
|
dc.date.available |
2021-05-11T08:39:55Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Сепик Н. В. Розвиток зв’язного мовлення учнів початкової школи засобами технології диференційованого навчання: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Наталія Василівна Сепик. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 93 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5351 |
|
dc.description.abstract |
Завдання сучасної української освіти, яка все більше набуває інноваційного та компетентнісно орієнтованого характеру, – формувати готовність учнівської молоді до успішної життєдіяльності в умовах висококонкурентного інформаційно насиченого середовища. Диференціація навчання у початковій школі – це багатоаспектний, складний процес, що спрямований на розкриття індивідуальності молодшого школяра, розвиток його потенціалу (психологічний аспект) з одного боку, ефективне використання цього потенціалу для навчальної самореалізації (педагогічний аспект) – з другого. Диференціація є вирішальним чинником відродження культурно-творчої функції початкової школи, гуманізації і демократизації освітнього процесу і передбачає максимальний розвиток дітей з різним рівнем здібностей. Мета дослідження полягає у визначенні, обґрунтуванні й експериментальній перевірці ефективності педагогічних умов підвищення рівня зв’язності мовлення молодших школярів за допомогою реалізації технології диференційованого навчання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток зв’язного мовлення учнів початкової школи засобами технології диференційованого навчання |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |