Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Сепик, Наталія Василівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-11T08:39:55Z | |
dc.date.available | 2021-05-11T08:39:55Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Сепик Н. В. Розвиток зв’язного мовлення учнів початкової школи засобами технології диференційованого навчання: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Наталія Василівна Сепик. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 93 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5351 | |
dc.description.abstract | Завдання сучасної української освіти, яка все більше набуває інноваційного та компетентнісно орієнтованого характеру, – формувати готовність учнівської молоді до успішної життєдіяльності в умовах висококонкурентного інформаційно насиченого середовища. Диференціація навчання у початковій школі – це багатоаспектний, складний процес, що спрямований на розкриття індивідуальності молодшого школяра, розвиток його потенціалу (психологічний аспект) з одного боку, ефективне використання цього потенціалу для навчальної самореалізації (педагогічний аспект) – з другого. Диференціація є вирішальним чинником відродження культурно-творчої функції початкової школи, гуманізації і демократизації освітнього процесу і передбачає максимальний розвиток дітей з різним рівнем здібностей. Мета дослідження полягає у визначенні, обґрунтуванні й експериментальній перевірці ефективності педагогічних умов підвищення рівня зв’язності мовлення молодших школярів за допомогою реалізації технології диференційованого навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Розвиток зв’язного мовлення учнів початкової школи засобами технології диференційованого навчання | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |