Abstract:
Ключовим елементом сучасної освіти України є реформування всіх її ланок, зорієнтованих на кожного громадянина демократичної держави та відродження національної школи. Такий процес зумовлений багатьма чинниками, перш за все, змінами у суспільно-політичному житті українського народу. В умовах соціально-економічного розвитку та національного становлення нашої держави актуалізується потреба в якісно новому рівні освіти, яка б забезпечила умови для інтелектуального, соціального, морального та фізичного розвитку учнів, виховання відповідальної особистості, здатної до самоосвіти, яка вміє критично мислити та використовувати набуті знання й уміння для творчого розв’язання завдань. Формування комунікативної компетентності учнів початкових класів забезпечується розвитком умінь продукувати зв’язні висловлювання, викладати думки логічно, послідовно, з дотриманням літературних норм. З огляду на це особливої ваги набуває розвиток зв’язного мовлення, формування текстотворчої компетентності та творчих здібностей молодших школярів. Мета роботи – з’ясувати теоретико-методологічні засади застосування інтерактивних технологій навчання в початковій школі та виявити їхні дидактичні можливості щодо навчання української мови, зокрема, в процесі формування текстотворчої компетентності молодших школярів.