Репозиторий Dspace

Технології формування соціокультурної компетентності молодших школярів на уроках української мови

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Фабіян, Неллі Вікторівна
dc.date.accessioned 2021-05-11T09:01:59Z
dc.date.available 2021-05-11T09:01:59Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Фабіян Н. В. Технології формування соціокультурної компетентності молодших школярів на уроках української мови: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Неллі Вікторівна Фабіян. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 97 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5355
dc.description.abstract Система та зміст освіти в сучасному світі розвиваються в контексті глобальних освітніх тенденцій. Докорінна зміна традиційного способу життя породжує нові вимоги, котрі спонукають людину краще розуміти інших та світ загалом. У цьому контексті провідна роль належить освіті. Соціальна цінність освіти визначається значущістю освіченості людини в суспільстві. Сучасному суспільству, й особливо суспільству майбутнього, потрібні люди з актуальними знаннями, гнучкістю і критичністю мислення, творчою ініціативою, високим адаптаційним потенціалом. Не менш важливими будуть такі їх якості, як висока моральність, особистісна відповідальність, внутрішня свобода, налаштованість на максимальну самореалізацію, здатність досягти високої мети раціональним шляхом і конкретними засобами. Соціокультурне спрямування в навчанні української мови передбачає розширення уявлень учнів про культуру українського народу, про її особливості в різних регіонах України. Ця робота має органічно поєднуватися з іншими аспектами навчання і реалізовуватися за допомогою дібраних текстів, використання тематичних груп слів стійких виразів, у яких відображуються особливості матеріальної і духовної культури народу, національного характеру. Назва цього напрямку акцентує необхідність приділяти особливу увагу мовним аспектам проблеми: тлумачення значення, особливостей використання слів, фразеологізмів, прислів’їв, приказок; розвитку уміння доречного використання їх у мовленні; роботі над текстами; написанню творчих робіт з використанням етнографічних елементів змісту тощо. Мета магістерської роботи полягає у розробці вправ та дидактичних завдань, мовний матеріал до яких має соціокультурний характер. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Технології формування соціокультурної компетентності молодших школярів на уроках української мови uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись