dc.contributor.author |
Чухась, Вероніка Ігорівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-11T09:13:23Z |
|
dc.date.available |
2021-05-11T09:13:23Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Чухась В. І. Технології розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках української мови: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Вероніка Ігорівна Чухась. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 91 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5358 |
|
dc.description.abstract |
Уміння працювати з інформацією впродовж життя: здобувати її, переробляти, застосовувати для індивідуального розвитку і самовдосконалення, передавати, і в результаті – уміння спілкуватися – повинно стати невід’ємною рисою життя людей ХХІ століття. Актуальність дослідження зумовлена радикальними змінами в сучасному освітньому середовищі, що акцентують увагу на необхідності виховання самостійної та творчої особистості. Критичне мислення є спільним вмінням для десяти ключових компетентностей Нової української школи, яке здатне забезпечити успішну самореалізацію учня. Об’єктом дослідження є процес навчання української мови в початковій школі, а його предметом – застосування технологій розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках української мови. Мета роботи – схарактеризувати методи та прийоми технологій розвитку критичного мислення, які доцільно використовувати на уроках української мови в початковій школі, та змоделювати систему вправ, спрямованих на розвиток критичного мислення молодших школярів під час засвоєння мовного матеріалу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Технології розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках української мови |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |