Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Чухась, Вероніка Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-11T09:13:23Z | |
dc.date.available | 2021-05-11T09:13:23Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Чухась В. І. Технології розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках української мови: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Вероніка Ігорівна Чухась. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 91 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5358 | |
dc.description.abstract | Уміння працювати з інформацією впродовж життя: здобувати її, переробляти, застосовувати для індивідуального розвитку і самовдосконалення, передавати, і в результаті – уміння спілкуватися – повинно стати невід’ємною рисою життя людей ХХІ століття. Актуальність дослідження зумовлена радикальними змінами в сучасному освітньому середовищі, що акцентують увагу на необхідності виховання самостійної та творчої особистості. Критичне мислення є спільним вмінням для десяти ключових компетентностей Нової української школи, яке здатне забезпечити успішну самореалізацію учня. Об’єктом дослідження є процес навчання української мови в початковій школі, а його предметом – застосування технологій розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках української мови. Мета роботи – схарактеризувати методи та прийоми технологій розвитку критичного мислення, які доцільно використовувати на уроках української мови в початковій школі, та змоделювати систему вправ, спрямованих на розвиток критичного мислення молодших школярів під час засвоєння мовного матеріалу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Технології розвитку критичного мислення молодших школярів на уроках української мови | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |