Abstract:
Шкільний вік є відповідальним періодом життя учня у формуванні фізичного компонента здоров'я і культурних навиків, які забезпечують його зміцнення, вдосконалення та збереження в майбутньому. Тому результатом фізичного виховання школярів повинні стати високий рівень здоров'я та формування фундаменту фізичної культури майбутньої дорослої людини. Предметом навчання у початковій школі в галузі фізичного виховання є рухова активність із загальноосвітньою спрямованістю. Учні молодшого шкільного віку здатні легко засвоювати різноманітні рухи завдяки добре розвиненим функціям рухового аналізатора. У цьому віці дітей приваблюють нові рухові дії, які вони сприймають із задоволенням. Актуальність досліджуваної проблеми полягає в тому, що рухливі ігри є надзвичайно важливим та ефективним засобом фізичного виховання школярів початкової школи. Адже вони займають дозвілля, виховують, задовольняють потреби в спілкуванні, дають корисне фізичне навантаження. Рухливі ігри зміцнюють здоров’я, сприяють гармонійному розвитку особистості. Об’єктом дослідження є процес фізичного виховання дітей молодшого шкільного віку в загально-освітній школі. Предметом дослідження є вплив занять рухливими іграми на фізичну підготовку дітей молодшого шкільного віку. Мета дослідження – розробити програму підвищення рівня фізичної підготовки дітей молодшого шкільного віку спортивно-ігровими засобами.