Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Бурак, Анастасія Олексіївна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-11T12:54:05Z | |
dc.date.available | 2021-05-11T12:54:05Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Бурак А. О. Естетичне виховання молодших школярів засобами музичної казки: магістерська роб.: 013 Початкова освіта / Анастасія Олексіївна Бурак. - Кам’янець-Подільський, 2018. – 100 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5362 | |
dc.description.abstract | На сучасному етапі розбудови національної системи шкільної освіти значна увага приділяється питанням естетичного виховання дітей. У цьому контексті суттєвого значення набувають проблеми становлення гармонійної і цілісної особистості, якій притаманні високі духовні цінності та естетичні ідеали. У музичній казці виховний потенціал посилюється завдяки включенню у її структуру потужних ресурсів музичного мистецтва, які також удосконалюють естетичну сферу дитини, збагачують її новими відчуттями й смислами, які несе музика, образотворе мистецтво, хореографія, збуджують і активізують емоційну сферу, розвивають творче мислення, формують інтерес до мистецької діяльності, до естетичного саморозвитку і самоудосконалення у сфері прекрасного. Проведений аналіз науково-методичної літератури свідчить, що нині накопичений значний досвід використання потужного потенціалу казки в навчально-виховному процесі сучасної школи. Водночас, сьогодні ще недостатньо використовуються значні естетико-виховні можливості саме музичних казок. Так, досі чітко не окреслено оптимальні шляхи запровадження музичної казки у навчальну і виховну роботу з молодшими школярами, не систематизовано методичний інструментарій естетичного виховання школярів за допомогою музичної казки, потребують подальшого вирішення питання оновлення методичних підходів до керівництва художньо-творчою діяльністю молодших школярів у царині музичної казки, визначення відповідних педагогічних умов, які забезпечать її ефективність. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці ефективності методики естетичного виховання молодших школярів засобами музичної казки. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Естетичне виховання молодших школярів засобами музичної казки | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |